هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۹

سوپر گوشی ال‌جی G3 به صورت رسمی معرفی شد! (به همراه مشخصات کامل)

شناسه مطلب: ۷۰۹ بازدید: ۹۶۱۹

سرانجام و پس از مدت‌ها بحث و گمانه زنی درباره پرچم‌دار جدید ال‌جی یعنی گوشی جی 3 (G3) این گوشی ساعاتی پیش به صورت رسمی در شهر لندن معرفی شد.

این محصول جدید کمپانی کره‌ای که به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن خارق العاده 2560 در 1440 پیکسل مجهز است، موفق به تعریف چگالی پیکسلی جدید برای گوشی‌های هوشمند شده است و با 534 پیکسل در هر اینچ، پا را بسیار فراتر از تعریف صفحه نمایش‌هایی چون رتینا گذاشته است.

برجسته‌ترین مشخصات در G3 جدید شامل موارد زیر است:

    نمایشگر 5.5 اینچ Quad HD با ۵۳۸ پیکسل در اینچ و ۴ برابر وضوح بیشتر نسبت به نمایشگرهای HD و دو برابر وضوح بیشتر نسبت به نمایشگرهای Full HD
    دوربین ۱۳ مگاپیکسل +OIS یا (Optical Image Stabilizer Plus) با قابلیت تحول‌ یافته فوکوس خودکار لیزری که می‌تواند تصاویر تیز و خیره‌کننده‌ای را در کسری از ثانیه، که توسط دوربین‌های قبلی نیاز بود، ثبت کند.
    بدنه فلزی براق در قاب پشت که سبک‌وزن و بدون جذب اثر انگشت است
    شکل قوسی معلق که حس راحتی در دست دارد و از طراحی مبتکرانه‌ای با میراث کلید پشت برخوردار است
    رابط کاربری گرافیکی با طراحی مجدد  و با مفهوم “ساده یعنی هوشمندی جدید” در G3

طراحی موسوم به قوس معلق در G3 که البته با مدلی چون جی فلکس کاملا متفاوت است، با قوس ارگونومیک و کناره‌های باریک، گرفتن در یک دست را راحت می‌کند. کلید پشت همچنان در زبان طراحی ال‌جی استفاده می‌شود اما این بار با طراحی جدید کلید روشن/خاموش و کلید تنظیم صدا و همین طور کیفیت مواد و پرداخت نهایی مرغوب‌تر مورد استفاده قرار گرفته است. پوشش فلزی شیک با پرداخت مات که ظاهر تمیز G3 را بدون جذب اثر انگشت حفظ می‌کند در ۵ رنگ زنده ارائه خواهد شد: مشکلی متالیک، سفید ابریشمی،طلایی براق، بنفش و قرمز.
البته اگر ال‌جی مانند گوشی جی فلکس از قاب خود ترمیم برای این گوشی نیز استفده می‌کرد، به طور حتم بر جذابیت‌های G3 می‌افزود. ضمن اینکه در طراحی این مدل، متاسفانه خبری از ضد آب بودن نیست اما توانایی دسترسی به باتری فراهم شده است.

دوربین ۱۳ مگاپیکسل +OIS در G3 برای ثبت سریع لحظات خاصی که در زندگی اتفاق می‌افتند، طراحی شده است؛ نه فقط لحظاتی که ما الزاما می‌خواهیم رخ دهند. این ایده با قابلیت مبتکرانه فوکوس خودکار لیزری در G3 ممکن شده است؛ اولین نوع در صنعت گوشی هوشمند! این فناوری به G3 امکان می‌دهد تا بهترین لحظات، حتی درشرایط کم‌نور، ثبت شوند؛ آن هم با سنجش فاصله بین سوژه و دوربین با استفاده از اشعه لیزر. بنابراین، دیگر از پسرتان که در حال زدن اولین گلش در بازی فوتبال است، تصاویر مات نخواهید گرفت و یا به این دلیل که دوربین شما نتوانسته ‌است با سرعت کافی تصمیم به فوکوس بگیرد، نمای کودک نوپای خود را در زمین بازی از دست نمی‌دهید. ال‌جی G3 با ترکیب فناوری پرطرفدار و اثبات‌شده +OIS، که اولین بار در G Pro 2 ایجاد شد، با اطمینان کامل بر روی اشکالات تصویر انگشت می‌گذارد و آن‌ها را بر طرف می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی فرایند واقعی ثبت این تصاویر خاص را ساده کرده است. به جای این که مجبور یاشد بر روی سوژه در حالت پیش‌نمایش فوکوس کنید و کلید شاتر را فشار دهید، با G3، بر روی سوژه ضربه می‌زنید تا همزمان کلید شاتر زده ‌شود. همچنین، دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسل در G3 از چندین قابلیت بهبود یافته برخوردار است؛ مانند حسگر تصویر و دیافراگم بزرگتر برای عبور بیشتر نور و ثبت سلفی‌ها (تصویر گرفتن از خود) با ظاهری بهتر. یک تحول منحصربه‌فرد نیز به سلفی‌های زمان‌بندی‌شده و استاندارد افزوده شده است که کنترل حرکت است. وقتی برای ثبت تصویر آماده شدید، کافیست دستتان را مشت کنید تا G3 این حالت را تشخیص دهد و شمارش معکوس ۳ ثانیه‌ای خودکار را آغاز کند.

برای ویدئو، G3 کیفیت صدای عالی را با میکروفون‎های اصلی ارایه می‌دهد که محیط را می‌سنجد تا تشخیص دهد میزان صدای بهینه برای واضح‌ترین ضبط چقدر است. با بلندگوی یک وات تعبیه‌شده با Boost AMP، کاربران می‌توانند از ویدئوها و موسیقی با صداهای غنی‌تر و تون‌های واضح‌تری لذت ببرند.

مشخصات اصلی:

    تراشه: کوالکومSnapdragon™ 801 (تا ۲٫۵ گیگاهرتز چهار هسته‌ای)
    نمایشگر: ۵٫۵ اینچ Quad HD IPS
    حافظه: ۱۶/۳۲ گیگابایت eMMC ROM / 2/3 گیگابایت RAM / کارت حافظه میکرواس‌دی (تا ۱۲۸ گیگابایت)
    دوربین: دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل با +OIS و فوکوس خودکار لیزری/ دوربین جلو ۲٫۱مگاپیکسل
    باتری: ۳ هزار میلی‌آمپر (جداشدنی)
    سیستم‌عامل: اندروید ۴٫۴٫۲ کیت‌کت
    ابعاد: 146.3×74.6×8.9 میلی‌متر
    وزن: 149 گرم
    امکانات ارتباطی: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth Smart Ready (Apt-X), NFC, SlimPort, A-GPS/Glonass, USB 2.0
    رنگ: مشکی متالیک، سفید ابریشمی، طلایی براق، بنفش، قرمز

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن