هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۱

این ۳ لپ‌تاپ سونی را از بازار بخرید!

شناسه مطلب: ۷۰۸ بازدید: ۹۸۹۹
در ادامه مقالات پیشنهادی خود از برندهای مطرح بازار، این بار به سراغ سونی آمده‌ایم. سازنده‌ای که قیمت محصولاتش هم مثل کیفیت ساخت آن‌ها بالاست. دقت کنید که هنگام خرید، صرفا کانفیگ خوب یک مدل مد نظر نیست و این قیمت است که می‌تواند ملاک خوب و یا بد بودن یک مدل شود!
طراحی سایت سراج، 3 لپ‌تاپ خوب از سونی را که ارزش خرید بالایی دارند به شما معرفی کند.

لپ‌تاپ گرونه

VAIO Fit 14E SVF1432ACX

Notebook Sony VAIO E14 SVE14 122CXfd09de


لپ‌تاپ های سونی در بازار به خودی خود گران هستند، درنتیجه نباید انتظار یک لپ‌تاپ با قابلیت‌های خارق‌العاده را در رده 3 تا 4 میلیون تومان داشته باشید! شما با پرداخت 3 میلیون و 500 هزار تومان می‌توانید یک لپ‌تاپ مجهز به نسل چهارم پردازنده‌های اینتل، کارت گرافیکی قدرتمند gt 740m انویدیا و 8 گیگابایت رم را بخرید؛ اما اگر از همه اینها بگذریم بی شک از کیفیت ساخت بالا و صفحه نمایش لمسی این مدل نمی‌توان گذشت!

چرا بخریم ؟

صفحه نمایش لمسی

اسپیکرهای داخلی استریو

نسل جدید پردازنده‌های اینتل

چرا نخریم ؟

وزن بالا نسبت به سایز 14 اینچی صفحه نمایش

لپ‌تاپ متوسطه

 Svf15328

Sony Vaio Svf15a1m2es 500x500


میان لپ‌تاپ‌های سونی، یافتن این مدل که از نسل چهارم پردازنده‌های اینتل سود می‌برد و به یک کارت گرافیکی قدرتمند از انویدیا نیز مجهز شده و با قیمتی در حدود 2 میلیون 900 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد، غنیمت است! پس اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ در رده میان قیمت از برند خوب و با اصالت سونی را دارید، در خرید این مدل لحظه‌ای درنگ نکنید!

چرا بخریم ؟

نسل جدید پردازنده‌های اینتل

مجهز به 4 گیگابایت رم با باس 1600

اسپیکرهای داخلی استریو

چرا نخریم ؟

وزن بالا

 لپ تاپ ارزونه

VAIO Fit 15E SVF15414CXB

VAIO Fit 15E SVF15414CXB


شاید یافتن لپ‌تاپی ارزان قیمت (!) با مشخصات خوب از برند سونی کار چندان راحتی نباشد، اما این مدل که به پردازنده قدرتمند AMD و کارت گرافیکی Radeon HD 8610G از همین سازنده مجهز شده، می تواند پیشنهاد خوبی برای این رده باشد، بخصوص اگر بدانید که با قیمتی در حدود 2 میلیون و 150 هزار تومان در بازار کشور به فروش می رسد.

چرا بخریم ؟

صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچی

اسپیکرهای داخلی استریو

مجهز به 2 پورت USB2 و 2 پورت USB3

چرا نخریم ؟

وزن بالا

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن