هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۵

گوشی بی‌ادعایی که شاید قاتل آیفون شود

شناسه مطلب: ۶۸۸ بازدید: ۴۴۲۲

برخی گوشی‌های هوشمند خیلی بی‌سر و صدا می‌آیند و کم‌کم تبدیل به قاتل برندهای بزرگ و مشهور می‌شوند.

به گزارش طراحی سایت سراج، حتی گاهی می‌توانند بازار یک گوشی خاص را از بین ببرند و بدون اینکه تبلیغات زیادی بکنند به شکل کاملا خزنده پیش بروند. نمونه‌ای از این گوشی‌ها Huawei است؛ برندی که خیلی بی‌سروصدا آمد و توانست جایگاه خاصی برای خود بسازد. اکنون کاربران زیادی در سراسر دنیا هستند که به جای سونی، سامسونگ و دیگر برندها به Huawei دلخوش کرده‌اند.

به گزارش فرهیختگان، در آخرین دستاورد این کمپانی هم مدلی به بازار عرضه شده که سازندگان آن را قاتل آیفون نامیده‌اند. قیمت پایین و استفاده از سخت‌افزار مناسب از عوامل محبوبیت این گوشی است.

P7 نمونه‌ای با ضخامت فوق‌العاده پایین است که از صفحه نمایش پنج اینچی استفاده می‌کند. 5/6 میلی‌متر اندازه‌ای است که P7 را در دسته گوشی‌های ظریف قرار می‌دهد. کیفیت صفحه نمایش هم به صورت فول اچ‌دی است و 124 گرم وزن دارد. P7 حافظه داخلی 16 گیگابایتی دارد و از دو گیگابایت رم استفاده می‌کند. در حالی که هنوز گوشی‌هایی با رم یک گیگابایت پرطرفدار هستند، این دستگاه می‌تواند نمونه‌ای فوق‌العاده سریع باشد. از نظر دوربین و کیفیت عکسبرداری و تصویربرداری هم این گوشی نمونه‌ای متفاوت است. دوربین پشت آن 13 مگاپیکسل است و از دوربین جلوی هشت مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

دوربین جلویی علاوه‌بر ارتباطات ویدئویی وسیله مناسبی است برای عکس گرفتن از خود.
پردازنده این دستگاه از مدل چهارهسته‌ای Cotex A9 استفاده می‌کند و قدرتی معادل 8/1 گیگاهرتز دارد. شاید از لحاظ قدرت کمی ضعیف باشد اما در برابر قیمت آن می‌تواند نمونه موفقی شمرده شود. باتری لیتیومی با قدرت 2500mAh نیز باتری خوبی برای این گوشی محسوب می‌شود. Huawei P7 از اندروید گوگل استفاده می‌کند و گوشی‌ای است که امکانات عجیب و غریبی مانند نمونه‌های جدید ندارد اما می‌تواند به گوشی‌ای محبوب تبدیل شود.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن