هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۶

احساسات HTC به ششمین نسخه کشیده شد؛ رابط کاربری سنس 6 با ظاهری خارق‌العاده!

شناسه مطلب: ۴۱۲ بازدید: ۳۷۷۸

همه به‌خوبی می‌دانیم که کمپانی تایوانی HTC در حال آماده کردن یک جانشین برای اچ‌تی‌سی وان، می‌باشد. جانشینی که طبق خبرها در اواخر ماه مارس ( اسفندماه) به بازار ارائه خواهد شد. این محصول طبق گزارشات اولیه، HTC M8 نام گرفته است.

به گزارش طراحی سایت سراج، انتظار می‌رود HTC M8 در هنگام عرضه به بازار، نسخه 4.4.2 کیت‌کت اندروید را همراه با نسخه جدید رابط کاربری سازنده خود یعنی سنس 6 اجرا نماید. با این‌که هنوز HTC M8 رسما معرفی نشده است، @evleaks یک تصویر تازه را منتشر کرده که به نظر می‌رسد اسکرین شاتی از این رابط کاربری احساساتی باشد.

اسکرین شات، نسخه‌ی به‌روز شده  BlinkFeed را همراه با طرح معمولی کیت‌کت نشان می‌دهد. باید اعتراف کرد که سنس جدید اگر واقعا این شکلی باشد، بسیار جذاب و خیره کننده است!

حضور دکمه‌های on-screen در این تصاویر، یکی از جالب توجه‌ترین چیزهایی است که در این تصاویر می‌توان مشاهده کرد. چند روز پیش شایعه شده بود که HTC M8 ممکن است اولین محصول سازنده‌ی تایوانی خود باشد که دارای دکمه خازنی در انتهای صفحه نمایش، است.

درباره طراحی کلی این مدل، باید فعلا تنها گفت که طراحی HTC M8 ممکن است به‌شکلی باشد که طراحی پرچم‌دار 2013 این کمپانی را یادآوری نماید. به‌نظر شما سنس 6 چگونه است؟!

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن