هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴

احتمال آمدن یک نسخه فوق پیشرفته از HTC M8 (پرایم) در ماه سپتامبر که بازار را تکان خواهد داد

شناسه مطلب: ۶۲۱ بازدید: ۳۰۲۶

همین امروز بود که درباره نسخه با کیفیت‌تری از گلکسی اس 5 (پرایم) خبرهایی شنیدیم، نسخه‌ای که به گفته سامسونگ در تعداد محدود می‌آید و قصدش مبارزه با پرچمدار ال جی، جی 3 است.

به گزارش طراحی سایت سراج، حالا پس از ال‌جی و سامسونگ نوبت اچ تی سی است که هوشمندی با صفحه نمایش QHD را با نام احتمالی HTC One M8 Prime روانه بازار کند.

زمان عرضه احتمالی این مدل هم سپتامبر اعلام شده است که مشخصا برای رقابت با آیفون 6 می‌آید. از دیگر مشخصات احتمالی این هوشمند می‌توان به صفحه 5.5 اینچی و پردازنده چهار هسته‌ای و فوق‌العاده قدرتمند اسنپدراگون 805 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز برای هر هسته اشاره کرد.

در ضمن احتمال تعبیه USB 3.0  و یک رم 3 گیگابایتی نیز وجود دارد.

شایعات درباره دوربین این ابر قدرت نیز حرفهایی زده‌اند. انتظار می‌رود که یک دوربین 18 مگاپیکسلی برای عمق سنجی و یک نوع 5 مگاپیکسلی آلترا پیکسل هم به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شوند. این‌ها یعنی اچ تی سی وان ام 8 پرایم یک هوشمند دو دوربینه خواهد بود. البته با توجه به 4 مگاپیکسلی بودن ام 8، 5 مگاپیکسلی شدن این نسخه زیاد هم پیشرفت محسوب نمی‌شود. باید گفت که قسمت 18 مگاپیکسلی بودن دوربین دوم به نظر غیر واقعی‌ترین قسمت این شایعات می‌آید.

باید بود و دید که نسخه پرایم کدامیک از کمپانی‌ها، سامسونگ یا اچ تی سی موفق‌تر خواهد بود.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن