هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۷

گوشی خود را به مرکز پیش بینی وضع هوا تبدیل کنید + دانلود

شناسه مطلب: ۴۱۰ بازدید: ۲۷۴۸

با نرم افزار ایرانی "هواشناسی" می توانید وضعیت هوا را برای چند روز متوالی یا چند هفته پیش بینی کنی همچنین می توانید اطلاعات آب و هوای 10 سال گذشته و 60 سال آینده را ببینید. امکان خطا بسیار کاهش یافته چرا که نرم افزار از 18 مرکز علمی و تحقیقاتی بین المللی اقدام به جمع آوری اطلاعات می کند.

به گزارش طراحی سایت سراج، هواشناس بجای دریافت اطلاعات از یک منبع، تقریبا از 18 مرکز علمی و تحقیقاتی بین المللی اقدام به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود می کند. این مساله به این خاطر مهم است که تمام عملیات تحلیل اطلاعات به وسیله کامپیوتر ها و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و امکان اشتباه وجود دارد. لذا ترکیب اطلاعات چند منبع با یکدیگر و میانگین گرفتن از تمام اطلاعات باعث می شود که دقت نتایج به دست آمده بالاتر رود.

از جمله امکانات برنامه می‌توان به پشتیبانی از تمام استانهای ایران به همراه تمام شهرهای زیر مجموعه آن‌ها، نمایش وضعیت آب و هوا به صورت ساعتی و در قالب یک ساعته عقربه‌ای، نمایش هفتگی اطلاعات آب و هوا با امکاناتی مثل نمایش درصد احتمال بارش باران و... ، نمایش وضعیت آب و هوا در بخش آگاه سازی اندروید، سرویس‌هایی مثل ارسال پیامک هشدار به صورت خود کار چند ساعت قبل از بارش باران و برف، دریافت اطلاعات آب و هوا در قالب پیامک و بدون نیاز به اینترنت و موارد دیگر اشاره کرد.

  مشخصات
  حجم: 3.93 مگابایت
  نسخه: 2
  اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 

برای دانلود اینجا کلیک کنید

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن