هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
شنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۴

وزیر ارتباطات: گوگل ارث و ویکی‌پدیا جاسوسند

شناسه مطلب: ۸۱ بازدید: ۴۳۳۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از مهم‌ترین مباحث در مدیریت، آگاهی از خاستگاه جامعه به منظور برنامه‌ریزی برای آینده است و سایت‌های بزرگی نظیر گوگل ارث و ویکی پدیا از مردم جهان برای کشورهای غربی اطلاعات کسب می‌کنند.

به گزارش ایتنا از فارس، محمدحسن نامی در مراسم افتتاح دیتاسنتر(مرکز داده) استان قم اظهار داشت: زیرساخت‌ای مهیا شده در جهت افزایش آمادگی الکترونیکی کشور است و آمادگی الکترونیکی به معنی افزایش آگاهی مردم برای حضور در یک شبکه جهانی و آمادگی به منظور ایستادگی برابر هجوم اطلاعات غرب است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این امکانات بر اساس برنامه پنجم مهیا می‌ود و برای تحقق اهداف پیش‌ببنی شده باید آموزش الکترونیکی برای همه شهروندان عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه استکبار در تلاش است با اشراف بر اطلاعات بر همه حاکم شود گفت: با استفاده از بسترهای ارتباطی آماده شده می‌توان محتواهای تولید شده در کشورمان را به همه جهانیان ارایه کنیم.

نامی گفت: تجهیزات مدرن موجود شرایط مورد نیاز استکبار را برای تسلط بیشتر بر جهان آماده کرده اما باید با توسعه ارتباطات و فرهنگ سازی، جریان ارسال اطلاعات را معکوس کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: کشورهای غربی با راه‌اندازی چندین سایت بزرگ نظیر گوگل ارث و ویکی‌پدیا در صدد کسب اطلاعات از مردم جهان هستند.

نامی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث مدیریتی، آگاهی از خاستگاه جامعه است تا از طریق آن بتوانند برای آینده برنامه‌ریزی کنند و اطلاعات مدنظر خود را نیز از طریق این سایت‌ها بدست آورند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در تلاش هستیم با ایجاد یک سایت بزرگ و قراردادن اطلاعات و محتواهای ایرانی-اسلامی به زبان‌های مختلف فرهنگ کشورمان را در اختیار جهانیان قرار دهیم.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن