هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴

جدیدترین فلش OTG رونمایی شد

شناسه مطلب: ۶۸۲ بازدید: ۴۲۳۹

کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه‌کنندگان مطرح حافظه در دنیا از جدیدترین فلش OTG USB 2.0 خود با دو اینترفیس جداگانه پرده برداشت.

به گزارش طراحی سایت سراج، این محصول جدید که Mobile X20 نام دارد دارای دو پورت microUSB و USB 2.0 است و بدون نیاز  به هرگونه کابل یا ارتباط وای‌فای، امکان انتقال آسان داده از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی به PC و بالعکس را فراهم می‌کند تا دیگر با محدودیت در ظرفیت ذخیره‌سازی روبرو نباشید. طراحی هوشمندانه این فلش به گونه‌ای است که درب آن به هیچ وجه گم نخواهد شد و به خاطر دارا بودن دو اینترفیس مجزا، امکان اشتراک‌گذاری و انتقال سریع فایل‌های مختلف را برای شما فراهم خواهد کرد.
دو کارکرد در یکی
استفاده از گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند روز به روز متداول‌تر خواهد شد و به همین دلیل افزایش ظرفیت ابزارهای موبایل و انتقال سریع داده میان آنها از جمله مباحث مهمی است که ذهن متخصصین و کارشناسان این حوزه را به خود مشغول کرده است. فلش Mobile X20 سیلیکون پاور نیز با در نظر داشتن همین نیاز طراحی و عرضه شده است و می‌تواند به عنوان مرکز مدیریت اطلاعات اصلی شما مورد استفاده قرار بگیرد و به لطف آن انتقال و ذخیره‌سازی فایل‌های حجیم نظیر سند، عکس، موسیقی و ویدئو میان PC و ابزارهای موبایل سازگار با فناوری OTG بسیار آسان خواهد شد. کاربران این محصول می‌توانند بدون نیاز به اینترنت یا هرگونه کابل به شیوه‌ای بسیار آسان اطلاعات مورد نظر خود را جابجا نمایند؛ برای این منظور تنها کافی است که با استفاده از پورت microUSB فلش خود را به گوشی یا تبلت متصل نمایند یا اینکه از طریق پورت USB 2.0 آن را به PC یا نوت بوک وصل کرده و داده‌های مورد نظر خود را منتقل نمایند.

این محصول به ویژه در مواردی که ابزار همراه شما از قبیل گوشی یا تبلت فاقد اسلات میکرو اس دی می‌باشد سودمند واقع خواهد شد و با Mobile X20  دیگر نگران کمبود ظرفیت ذخیره‌سازی خود خود نخواهید بود.

طراحی ظریف، حفاظت کامل
در ساخت بدنه این محصول از فلز و پلاستیک فشرده بهره گرفته شده است که در عین سادگی زیبایی خاصی به آن بخشیده ‌اند. روی بدنه Mobile X20 نیز منفذی برای اتصال تسمه در نظر گرفته شده است تا به خاطر کوچک بودن محصول، هیچگونه نگرانی از بابت گم شدن آن وجود نداشته باشد. فلش موبایل جدید سیلیکون پاور تنها 2.8 گرم وزن دارد و به همین دلیل می‌توانید به سادگی آن را به لوازم شخصی خود متصل نمایید.

 این فلش زیبا مجهز به فناوری COB بوده و به همین دلیل حفاظت کافی از هر دو پورت USB و microUSB آن به عمل خواهد آمد و  به خاطر طراحی خاص بدنه و درپوش کاملا در برابر آب و لرزش مقاوم است. برای پاسخگویی به نیاز کاربران مختلف هم این فلش در ظرفیت‌های 8، 16 و 32 گیگابایت عرضه شده است و خدمات گارانتی برای آن نیز به صورت لایف تایم ارائه می‌شود. کلیه فلش مموری‌های سیلیکون پاور به همراه نرم‌افزار رایگان SP Widget با هفت ابزار امنیتی و دریافت پشتیبان و همچنین نسخه 60 روزه نرم‌افزار امنیت اینترنت نورتون عرضه می‌شوند. علاوه بر این، کمپانی سیلیکون پاور نرم‌افزار بازیابی فایل Recuva را نیز در اختیار کاربران این محصول قرار می‌دهد که امکان بازیابی عکس، سند، ویدئو و دیگر فایل‌های پاک شده را فراهم خواهد کرد. گفتنی است که این محصول توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر کشور عرضه می‌شود.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن