هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
یکشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۰

پیش بینی آب و هوا در دسکتاپ شما

شناسه مطلب: ۶۵۶ بازدید: ۳۶۸۹

نرم افزار YoWindow Unlimited Edition ابزاری پیشرفته برای نمایش پیش بینی آب و هوا می باشد. این نرم افزار قادر است تا آخرین اطلاعات مربوط به منطقه مورد نظر و محل زندگی شما را در یک تصویر بسیار زیبا نمایش می دهد.

به گزارش طراحی سایت سراج، تمام آب و هوای نمایش داده شده در تصویر انیمیشنی شرایط واقعی آب و هوایی آن منطقه مثل شرایط جوی ابری، بارانی، برفی، مه، آفتابی، روز و شب می باشد. در واقع طبق شرایط آب و هوایی منظقه شما، تصویر مربوط به آن در دسکتاپ شما نمایش داده خواهد شد.

به طور مثال اگر در محل سکونت شما یک روز آفتابی است، پوسته ی یک شهر یا روستای آفتابی مطابق با محل زندگی شما در دسکتاپ نمایش داده می شود. همچنین تمام پوسته های این برنامه به صورت متحرک بوده که اگر در محل سکونت شما یک روز برفی یا بارانی باشد تصویری که در دسکتاپ نمایش داده می شود همراه با ریزش برف و باران خواهد بود. یکی از قابلیت های جالب این برنامه آن است که شما می توانید در طول مدت روز، شاهد طلوع و غروب خورشید نیز باشد. علاوه بر این اطلاعات دقیقی از دما و سایر اطلاعات مربوط به هواشناسی توسط این نرم افزار در گوشه و کنار دسکتاپ نمایش داده می شود. این برنامه قادر است سرعت وزش باد، رطوبت، درجه حرارت و اطلاعات دیگر را در هر منطقه دلخواه شما به نمایش گذارد.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن