هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶

امروز زمان رونمایی از گوشی موتورولا Moto E

شناسه مطلب: ۶۳۹ بازدید: ۴۱۱۶

طبق دعوت نامه منتشر شده توسط کمپانی موتورولا، در شهر لندن و طی کنفرانسی، گوشی جدید این شرکت به نام Moto E رونمایی می‌شود. این گوشی با شعار دوام بالا و قیمت قابل دسترس برای همه، ساخته می‌شود و مانند برادر بزرگتر خود، از امکانات متوسطی برخوردار است که طبق اطلاعات موجود، این گوشی دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی و پردانده دو هسته‌ای کوآلکام اسنپ دراگون با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و حافظه رم یک گیگابایت است و  با سیستم عامل اندروید کیت کت (4.4) روانه بازار خواهد شد.

به گزارش طراحی سایت سراج، موتورولا کنفرانسی را برای سه شنبه در شهر لندن آماده کرده است که در آن به معرفی نسخه E از سری Moto خواهد پرداخت. طبق گفته کمپانی سازنده، این گوشی، همه افراد جامعه را هدف قرار داده است که گویا قیمت مناسبی خواهد داشت و سهم قابل توجهی از بازار را از‌ آن خود خواهد کرد.

همچنین در صفحه وب سایت پشتیبانی کمپانی موتورولا، سه گوشی جدید دیگر نیز رویت شده است که نام‌های آن‌ها کمی عجیب به نظر می‌رسد. این گوشی‌ها بر اساس قیمت طبقه بندی شده‌اند و گویا با قیمت بالاتر از Moto E روانه بازار خواهند شد.نام این گوشی‌ها به ترتیب قیمت به این صورت است: Moto G Cinema ،Moto 3G Global و Moto 4G Global.

احتمال این می‌رود که در کنفرانس شهر لندن، این گوشی‌ها نیز همراه Moto E معرفی شوند. با منتشر شدن خبر‌های جدید، شما را نیز در جریان این رویداد قرار خواهیم داد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن