هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۳

بازی ایرانی "روباه و کلاغ مکار" در بازار بین‌المللی گیم توزیع خواهد شد

شناسه مطلب: ۶۱۳ بازدید: ۳۵۹۳

بازی ایرانی روباه و کلاغ مکار پس از توزیع موفق در بازار داخلی، در بازار بین‌المللی گیم توزیع خواهد شد. این بازی را شرکت شیوا پرداز کرمان تولید و در سال 93 مجوز تولید را از این بنیاد دریافت کرد.

به گزارش طراحی سایت سراج، بازی "روباه و کلاغ مکار" ویژه تلفن‌های همراه و تبلت با سیستم عامل اندروید ساخت شده است. این بازی به سبک فانتزی 3 بعدی و در 18 مرحله طراحی شده که در هر مرحله، کاربران غافلگیری را تجربه می‌کنند.

ایده اولیه این بازی برگرفته از داستان مشهور روباه و کلاغ است با این تفاوت که در اینجا روباه مکاری وجود ندارد بلکه کلاغ‌های مکار به کارخانه پنیرسازی روباه حمله کرده و پنیرهایش را می‌دوزدند.

کاربر در این بازی در نقش روباهی که می‌خواهد پنیرهایش را از کلاغ‌های مکار پس بگیرد ظاهر می‌شود تا از این طریق کمی حس یادآوری (نوستالژی) دوران کودکی خود را تجربه کرده  و به ارتباط داستان با شعر معروف روباه و کلاغ پی ببرد، کاربر با جمع کردن پنیرهای امتیاز کسب و مراحل بعد را آزاد می‌کند. کلاغ‌های مکار با ابزارهای متفاوت مزاحم هستند اما...

2229215 771

2229214 278




بازی روباه و کلاغ مکار توانست در سال 2013 در سطح بین المللی جز 5 بازی برتر مورد انتظار از دید مخاطبان سایت Slidedb قرار گیرد. این بازی به دو زبان فارسی و انگلیسی ساخته شده و پخش جهانی آن از طریق Google Play نیز آغاز شده است.

علاقه مندان برای دانلود نسخه دمو و مشاهده تریلر بازی می‌توانند به آدرس http://foxcrow.ir  مراجعه کنند.

منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن