چاپ کردن این صفحه
شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹

Galaxy S5 mini در راه است

شناسه مطلب: ۶۰۴ بازدید: ۴۶۳۲

یکی از شعبات سامسونگ نام SM-G800 را در وب سایت رسمی خود قرار داده است که این امر دلیلی بر وجود مدل مینیGalaxy S5 است. این گوشی جدید نمایشگری 4.5 اینچی سوپر AMOLED دارد.

به گزارش طراحی سایت سراج، به دلیل اینکه گوشی هایGalaxy S3 miniوGalaxy S4 miniبعد از برادرهای بزرگتر خود وارد بازار شدند, انتظار داریم که تا چندی دیگرGalaxy S5 miniرا نیز در بازار رویت کنیم. چندی پیش شنیدیم که نام تخصصی مدلS5 mini,که به بازار می آید,SM-G800است. حال یکی از شعبات سامسونگ نامSM-G800را در وب سایت رسمی خود قرار داده است که این امر دلیلی بر وجود این مدل می باشد. البته سامسونگ اطلاعات بیشتری را در این رابطه اعلام نکرده است و همین امر تصمیم گیری را در رابطه با این مدل, دشوار کرده است.

به هر حال, اگر به اطلاعات قبلی اعتماد داشته باشیم؛ این گوشی جدید نمایشگری 4.5 اینچی سوپرAMOLEDدارد, پردازشگر آن 4 هسته ایSnapdragon 400و رم آن 1.5 و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است. دوربین های ان نیز 2 و 8 مگاپیکسل هستند. این مدل نیز به مانند برادر بزرگتر خود, ضد آب و ضد گرد و خاک خواهد بود.

برنامه سامسونگ برای معرفی آن احتمالا در خرداد یا تیر خواهد بود.

در ضمن,HTCنیز قصد معرفی یکmini One M8را دارد که احتمالا شبیه به مدل مینی جدید سامسونگ خواهد بود. اگرLG G3نیز مدلی مینی در راه داشته باشد, هر سه مدل بزرگ تر از محصول جدید اپل خواهند بود. شرایط بسیار سختی پیش روی این تولیدکنندگان گوشی های هوشمند قرار دارد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن