چاپ کردن این صفحه
سه شنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷

نرم افزاری براي افزايش سرعت تلفن همراه

شناسه مطلب: ۵۹۰ بازدید: ۳۸۲۴

نرم افزار امروز با نام Smart RAM Booster Pro يک ابزار مفيد و کاربردي است که به شما امکان مديريت فضاي آزاد و درگير حافظه رم را مي دهد. اين برنامه به صورت هوشمند اقدام به بستن برنامه هايي مي کند که بدون دليل بخش مهمي از فضاي حافظه را اشغال کرده اند و بسته شدن آن ها تاثيري بر عملکرد دستگاه نمي گذارد.

به گزارش طراحی سایت سراج، يکي از مهم ترين عوامل در کارايي بهتر و روان بودن رابط کاربري يک تبلت يا تلفن همراه هوشمند، هر چه بيشتر خالي بودن فضاي حافظه رم (RAM) است. اين موضوع علاوه بر افزايش سرعت عملکرد دستگاه، سبب کاهش مصرف انرژي باتري نيز مي شود.همان طور که مي دانيد برخي برنامه ها و بازي ها در پس زمينه سيستم عامل فعال باقي مي مانند و بديهي است که بخشي از فضاي حافظه رم را به خود اختصاص مي دهند، از همين رو سبب پايين آمدن سرعت عملکرد گوشي و نارضايي کاربر مي شوند.

نرم افزار امروز با نام Smart RAM Booster Pro يک ابزار مفيد و کاربردي است که به شما امکان مديريت فضاي آزاد و درگير حافظه رم را مي دهد. اين برنامه به صورت هوشمند اقدام به بستن برنامه هايي مي کند که بدون دليل بخش مهمي از فضاي حافظه را اشغال کرده اند و بسته شدن آن ها تاثيري بر عملکرد دستگاه نمي گذارد. نرم افزار Smart RAM Booster Pro در 4حالت ملايم، متوسط، قوي و مهاجم عمل مي کند و در هر يک از اين 4 حالت، بسته به وضعيت تلفن همراه، تعداد متفاوتي از برنامه ها را مي بندد. اين برنامه با داشتن امکاناتي نظير ابزارک صفحه نمايش براي دسترسي آسان و سريع، رابط کاربري بسيار آسان ، مجهز بودن به برنامه هاي عملکردي براي بستن خودکار برنامه هاي کم اهميت ، يک انتخاب مناسب براي کاربراني است که از سرعت تبلت يا گوشي هوشمند خود رضايت ندارند.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن