هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹

همین حالا پسوردتان را در این سایت‌ها عوض کنید!

شناسه مطلب: ۵۳۳ بازدید: ۲۸۱۳

یک مشکل امنیتی بزرگ در OpenSSL به نام Heartbleed اخیراً جنجال زیادی به پا کرده و نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است. برای آنکه مطمئن شوید حساب‌های کاربریتان ایمن هستند بهتر است پسورد این سایت‌ها را این هفته تغییر دهید.

به گزارش طراحی سایت سراج، به نقل از فارنت همان‌طور که پیش از این گزارشی در دریچه منتشر شد که یک مشکل امنیتی بزرگ در OpenSSL به نام Heartbleed اخیراً جنجال زیادی به پا کرده و نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است. برای آن‌که مطمئن شوید حساب‌های کاربریتان ایمن هستند بهتر است پسورد این سایت‌ها را این هفته تغییر دهید.

مشکل خونریزی قلبی یا Heartbleed یکی از بزرگ‌ترین مشکلات امنیتی تاریخ اینترنت است که بسیاری سرویس‌های بزرگ مانند گوگل و فیس‌بوک را نیز تحت تأثیر قرار داد. بسیاری از این وب‌سایت‌ها به تازگی با انتشار آپدیت‌ها و پچ‌های امنیتی این مشکل را برطرف کردند اما خوب است برای امنیت خاطر پسورد حساب‌های کاربریتان را هر چه سریع‌تر تغییر دهید.

وب‌سایت Mashable با بسیاری سایت‌های بزرگ ارتباط برقرار کرده و وضعیت امنیتی آن‌ها را در مورد این باگ بزرگ جویا شده است. به این ترتیب بهتر است پسورد سایت‌هایی را که در لیست زیر ذکر شده است تغییر دهید. همچنین واضح است که اگر از یک پسورد برای چندین وب‌سایت مختلف استفاده می‌کرده‌اید (که به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود) و یکی از آن‌ها در لیست قرار دارد بهتر است پسورد تمامی این چند سایت را تغییر دهید.

شبکه‌های اجتماعی:

2163066 611

شرکت‌های بزرگ دیگر:

2163067 120


سرویس‌های ایمیل:

2163068 666


فروشگاه‌ها و حساب‌های آنلاین:

2163069 309


دیگر وب‌سایت‌ها:

2163070 228


سرویس‌های مدیریت پسورد:

2163071 175


*گوگل اعلام کرده است که کاربران نیازی به تغییر پسورد خود ندارند اما برای امنیت بیشتر بهتر است این کار را انجام دهید. به این ترتیب هر چه زودتر دست به کار شوید و برای امنیت بیشتر پسورد خود را تغییر دهید.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن