هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲

دانلود فایرفاکس 28

شناسه مطلب: ۵۲۰ بازدید: ۵۲۱۳

مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla FireFox 28 Final محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.

به گزارش طراحی سایت سراج، توانایی باز نمودن تمامی‌پنجره‌ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره‌های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی‌های این مرورگر می‌باشد.

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware‌ها و جاسوس‌ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می‌باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل‌ها از اینترنت سود می‌برد، می‌تواند فایل‌های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar‌ها کار با فونت‌های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme‌های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی‌نسخه‌های ویندوز سازگار است.
 

دانلود فایرفاکس 28

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن