چاپ کردن این صفحه
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰

دانلود نقشه ترافیک تهران برای اندروید

شناسه مطلب: ۴۹۸ بازدید: ۳۹۵۱

اين نرم‌افزار برای گوشیهای موبایل و تبلتهای با سیستم عامل اندروید و بصورت دو زبانه طراحی شده كه با توجه به زبان پیش فرض گوشی موبایل بهترین حالت را برای نمایش در نظر می‌گیرد.

به گزارش طراحی سایت سراج، این اپلیکیشن در دومین جشنواره شکوفا شهرداری تهران سال ۱۳۹۲ به عنوان یکی از برترین اپلیکیشنهای خدمات شهری انتخاب شد.

اين نرم‌افزار برای گوشیهای موبایل و تبلتهای با سیستم عامل اندروید و بصورت دو زبانه طراحی شده كه با توجه به زبان پیش فرض گوشی موبایل بهترین حالت را برای نمایش در نظر می‌گیرد.

این نرم افزار فارغ از اندازه صفحه نمايش و نحوه تعامل كاربر با دستگاه چه بصورت لمسی و یا صفحه كلید امكان كار با محیط نرم افزار را فراهم می‌نماید.

اين نرم افزار سازگار با اندروید نسخه 2.2 به بالا ميباشد.

نحوه عملكرد نرم افزار:

اين نرم افزار با اتصال به شبكه اینترنت از طریق شبكه بیسیم و یا GPRS تصویر آخرین نقشه ترافيكي كه توسط اوپراتورهاي شركت كنترل ترافيك تهران و بر اساس تصاوير دوربينهاي ترافيكي تهيه شده را از وب سایت شركت كنترل ترافیک تهران دریافت و نمايش ميدهد و نقشه قبل را بصورت آرشیو در خود ذخیره نموده و امكان نمایش و بزرگنمایی و مقایسه دو نقشه آخر را به كاربر می‌دهد.

نقشه هر 5 دقيقه بروزرساني و قابل دريافت ميباشد و راهنماي نقشه در پايين سمت راست آن قرار دارد. نقاط كم ترافيك و شلوغ بصورت طیفی از رنگهای سبز تا قرمز، مسيرهايي كه به هر دليل مسدود ميباشند به رنگ سياه و تصادف بصورت يك مثلث نمايش داده ميشود.

نقد و بررسی نقشه ترافیک شهر تهران

در اکثر کشورهای دنیا، پایتخت آنها به عنوان شلوغ ترین شهر شناخته میشود و برخی از این پایتخت ها جمعیت بسیار بالایی دارند. تهران نیز در لیست پرجمعیت ترین شهرهای دنیا قرار دارد و به غیر از ساکنان آن که بارها طعم ماندن در ترافیک های سنگین را چشیده اند، خیلی از مردم دیگر شهرها نیز از این موضوع بی بهره نبوده اند! فرار از این مشکل بزرگ تنها یک راه دارد و آن هم اطلاع از بار ترافیکی معابر به صورت لحظه ای میباشد. اپلیکیشنی که در ادامه معرفی میکنیم تحت عنوان "نقشه ترافیک شهر تهران”، در رابطه با موضوع مورد بحث ما است. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه ما باشید.
 

برای دریافت برنامه کلیک کنید

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن