هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۲

سودجویی برادران اپراتور در ایام نوروز !

شناسه مطلب: ۴۷۴ بازدید: ۳۲۸۲

واقعا زمانه عجیبی است ! هر لحظه خبر از فناوری جدید و هر لحظه انقلابی در تکنولوژی البته باید شاکر بود که این دست اتفاقات حداقل خبرش به گوش ما در داخل کشور می رسد حالا این اتفاقات کی به کام ما خواهد شد خدا میداند !

به گزارش طراحی سایت سراج، این روز ها تب گرفتن گوشی های مدرن خیلی بالاست شاید دلیل اصلی آن علاوه بر داشتن امکانات مناسب و سرعت ، میتوان ارزانی مکالمات هم دلیل دیگری دانست ! با توجه به وجود اپلکیشن های مانند وایبر ، وی چت و لاین و تانگو دیگر کمتر کسی به سوی ارتباطات پر هزینه اپراتور ها رقبتی دارد .

اپراتور هایی که اگر شما سالها هزینه خود را راس زمان مشخص شده پرداخت کنید اما اگر تنها یکبار قبض پایان دوره شما بیش از ۳۰ هزارتومان شود خط شما را یکطرفه و سپس قطع خواهد کرد !. گزاف نگفته ایم که ارزشی که اپراتور برای مخاطب خودش قائل است بیش از ۳۰ هزار تومان نیست !!

بدون شک همه ما سال گذشته را فراموش نکردیم که چند روز مانده به سال جدید ناگهان اینترنت داخل کشور دچار افت شدید سرعت شد تمام برنامه هایی که به کمک آن میتوانسید با دوستان خود از طریق اینترنت چه در داخل یا خارج ارتباط داشته باشید ناگهان دچار احتلال شدند ! و توانایی برقراری هیچ ارتباطی را نداشتند ( اسکایپ ، وایبر ، وی چت ، لاین ، تانگو ) .

انگار همیشه پای یک کوسه در میان است اما اینبار نه خبری از کوسه بود که کابل های اینترنت ایران را پاره کند نه کشتی و نه هیچ چیز دیگر این بار پای سود میلیاردی مخابرات و اپراتور ها در میان بود .

سال گذشته با این اتفاق مردم به ناچار در کمال آزادی انتخاب اپراتور های داخل را برای تبریکات نوروزی انتخاب کردند . طبق آمار تنها از اپراتور ایرانسل تا بازه زمانی ۱ فروردین بیش از ۱ میلیارد و ۵۳۳ میلیون پیامک ارسال شد ! همچنین کاربران اپراتور همراه اول نیز با ارسال بیش از ۲ میلیارد و ۱۸۷ میلیون به استقبال سال جدید رفتند .

30902455553797529513


تمام این اعداد ارقام برای این بود که یاد آوری کنیم چه سود سرشاری را اپراتور ها در این زمان به جیب میزنند در حالی که مردم به راحتی در قرن ۲۱ میتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای تنها از طریق اینترنت به صورت رایگان و به قول معروف خیلی شیک و مجلسی ! تبریکات نوروز خود را بگویند اما انگار این اعداد این اجازه را به مردم نمیدهد یا برخی اپراتورها دوست ندارند این اجازه را به مردم بدهند !

 لازم میبینیم به دوستان اپراتور اعلام کنیم که حافظه مردم نه تنها پاک نشده و دچار فراموشی نشدند بلکه آماده بسته شدن دوباره تمامی برنامه ها در سال جدید هستند ! و صد البته میدانند نه مشکل از اینترنت است و نه از کوسه های دریا بلکه جیبهای اپراتور های گرامی !

پس با خیالی راحت بدون هیچ گونه بهانه ای به راحتی امسال هم همان حرکت سال گذشته را انجام دهید ما هم که گوشهایمان …

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن