هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۳۰

بهینه سازی و جذاب تر کردن صفحات وب سایت

شناسه مطلب: ۴۷ بازدید: ۵۵۰۸

همه ما به دنبال داشتن وب سایتی هستیم که جذاب باشد و چشم کاربران خود را خیره کند. به طور معمول یک وب سایت جذاب باید عناصر گرافیکی زیادی داشته باشد. افزایش این عوامل باعث کند شدن سرعت سایت خواهد شد.

در این مقاله نکات مفیدی را دریاره اینکه چطور یک وب سایت جذاب باشد را مورد بررسی قرار می دهیم:

√ سرعت وب سایت:
کاربران اینترنتی هیچوقت منتظر وب سایت هایی که لود پایینی دارند نمی شوند و سریعا از آن خارج و وارد وب سایت جدیدی که در نتایج جستجو پیدا می کنند خواهند شد.

√ رنگ ها در طراحی وب سایت:
یکی از مهمترین عوامل در جذاب تر شدن وب سایت استفاده از ترکیب رنگ ها و نحوه استفاده از آنها می باشد. ابتدا باید بررسی کنیم که کسب و کار ما در چه زمینه ای می باشد سپس به رنگ وب سایت خود فکر کنیم.

√ دسترسی راحت:
منوها و مطالب یک وب سایت باید برای کاربران خود به راحتی قابل دسترس باشد. متاسفانه بسیاری از وب سایت این قاعده را پیروی نکرده و باعث گمراه کردن مشتریان خود خواهند شد. سعی کنید در شروع خدمات و محصولات را دسته بندی کرده و برای آنها صفحات جداگانه به طور منظم داشته باشید.

√ استفاده از تصاویر مرتبط در طراحی وب سایت:
تصاویر نقش بسیار پر رنگی در جذاب تر شدن محتوای وب سایت خواهند داشت. به طور حتم یک صفحه بدون تصویر ذهن مخاطب را خیلی سریع خسته خواهد کرد و منجر به خارج شدن کاربران از وب سایت می گردد.

√ استفاده از ویدئو در طراحی وب سایت:
از آنجا که سرعت اینترنت روز به روز در حال بهبود است بنابراین نقش ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی افزایش پیدا می کند. ما می توانیم با درست کردن ویدئوهایی در زمینه معرفی محصولات و خدمات و یا حتی معرفی شرکت با کاربران خود ارتباط راحت تری داشته باشیم.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن