هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹

معرفی SEM و تبلیغات آنلاین

شناسه مطلب: ۴۶ بازدید: ۵۰۳۷

یک موتور جستجو به کاربران کمک خواهد کرد تا آن ها بتوانند خدمات و محصولات شما را پیدا کنند. کاربران کلمه و عبارتی را در موتورهای جستجو دنبال خواهند کرد که هر کدام نتایجی را نشان خواهد داد که مربوط به فعالیت کسب و کار شما خواهد بود.

بسیاری از موتورهای جستجو دو نوع از نتایج را نشان می دهند. اولی لیست اورگانیک نامیده می شود که به اصطلاحات دیگری مانند رایگان یا طبیعی نیز معروف است و دومی لیست پرداختی یعنی همان تبلیغات گوگل. گوگل این دو نوع طبقه بندی را جدا از هم نگه داری می کند.

موتورهای جستجو رتبه سایت ها در این دو روش را تعیین می کنند. به عبارت دیگر، آن ها تعیین می کنند که چرا و چگونه نتایج جستجو بر حسب اینکه مربوط به نتایج جستجوی کاربران با آشکار شدن در بالای همه صفحات باشد تعیین شود.

هر موتور جستجو ارتباطی متفاوت را در هر یک روش برای هر نوع از نتایج چه ارگانیک و چه تبلیغاتی محاسبه می کند. این یکی از تفاوت های اصلی بین یک موتور جستجو با موتور جستجوی دیگری است و عاملی در تصمیم گیری های بسیاری از کاربران درباره هرکدام از موتورهای جستجو است که استفاده می کنند.

در گوگل ، اگرچه هردو نتایج ارگانیک و پرداختی ، پاسخ دادن نیاز به کاربران است ، نتایج مستقل از یکدیگر هستند. رتیه از یک جستجوی ارگانیک هیچ ارتباطی با رتبه یک آگهی تبلیغاتی ندارد و برعکس.

در نتایح ارگانیک گوگل، رتبه ای که بر حسب ارتباط برای جستجوی کاربران است بوسیله دویست عامل تعیین می شود که هر کدام PageRank هایی متفاوت برای هر صفحه بدست می آورند. پیج رنک ابزار اندازه گیری است از صفحات که بر مبنای لینک های آمده از صفحات دیگر آمده اند. . یه اصطلاح ساده تر ، هر لینک از سایت اول به صفحه از سایت دوم اضافه می شود دارای پیج رنگ می گردد.

گوگل ادوردز یا تبلیغات کلیکی گوگل همچنین ترکیبی از فاکتورهایی است که سایت هایی را در صفحه اول خواهد آورد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن