هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۷

سیستم عامل "اندروید" همچنان در صدر

شناسه مطلب: ۳۸۷ بازدید: ۲۶۱۲

آمارها نشان می دهند که حدود 77 درصد بازار گوشی های هوشمند دردست اندروید است البته ویندوزفون هم رشد خوبی داشته است.

به گزارش طراحی سایت سراج، براساس آخرین اطلاعات بدست آمده از سوی ABI Research، در طول سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ حدود ۱۰.۹ میلیون اسمارت فون مختلف ویندوزفون در سطح دنیا عرضه شده، که حدود ۱۰۴ درصد رشد نسبت به دوره سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ داشته است. در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ حدود ۵.۳ میلیون اسمارت فون ویندوزفون در سطح دنیا عرضه شد. سهم این سیستم عامل همچنین حدود ۱۹ درصد رشد نسبت به سه ماهه سوم ۲۰۱۳ داشته است.
علی رغم به رشد بسیار خوب این پلتفرم، همچنان سهم جهانی ویندوزفون نسبت به دو سیستم عامل اندروید و iOS پایین می باشد. سهم آنها از بازار جهانی تنها حدود ۴ درصد است.

حدود ۲۲۱.۵ میلیون دستگاه از مدل های اندرویدی در طول این دوره در سطح دنیا عرضه شده که با این آمار به سهمی ۷۷ درصدی از بازار دست پیدا می کند. رشد سالیانه اندروید حدود ۵۰ درصد می باشد.
در این دوره سه ماهه (اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۳) حدود ۵۱ میلیون اسمارت فون iOS هم در سطح دنیا عرضه شده که با این مقدار، سهمی ۱۸ درصدی از بازار جهانی را در اختیار دارد. رشد این پلتفرم نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود ۷ درصد می باشد.

1981810 294


سهم iOS نسبت به دوره سه ماهه قبل حدود ۵۱ درصد رشد داشته است.در طول این دوره، بلک بری تنها ۱.۱ میلیون دستگاه BB10 فروخته است، در حالیکه نسخه قبلی این سیستم عامل BlackBerry OS 7 حدود ۴.۲ میلیون دستگاه فروش داشته است. جالب اینجاست که BlackBerry OS 7 نسبت به دوره سه ماهه قبل حدود ۴۲ درصد رشد کرده است.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن