هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۸

نصب یک بیلبورد تبلیغاتی جالب در انگلستان!

شناسه مطلب: ۲۸۷ بازدید: ۳۸۰۸

هدف نهایی از تبلیغات آن است که یک محصول یا سرویس همواره در ذهن مشتریان باقی بماند و در نهایت آن را خریداری کنند.

این مسأله نیز به شرطی محقق می‌شود که شرکت‌های تبلیغاتی روش‌های مبتکرانه‌ای را برای دستیابی به آن هدف بیابند. هواپیمایی بریتانیا نیز در راستای همین فعالیت‌های تبلیغاتی، دست به ابتکار عمل جالبی زده و اقدام به نصب بیلبورد جدیدی کرده است که می‌تواند هواپیماهایی که در بالای سر آن حرکت می‌کنند را تشخیص دهد.
زمانی که هواپیمایی در آسمان در حال حرکت نباشد، این بیلبورد مانند یک تابلوی تبلیغاتی معمولی عمل می‌کند. فناوری پایش به کار گرفته شده در ساخت این بیلبورد توسط شرکت Ogilvy 12th Floor طراحی شده است که در هنگام نزدیک شدن هواپیماها، از حالت عادی خارج شده و کودکی را نشان می‌دهد که انگشت خود را به سمت آسمان نشانه گرفته است و در کنار آن مبدأ هواپیما و شماره پرواز آن نیز نمایش داده می‌شود.
البته اطلاعات دیگر مربوط به رزرو پرواز از مبدأ هواپیما نیز نمایش داده می‌شود و این همان جایی است که نقش تبلیغات روشن می‌شود. همانگونه که متوجه شده‌اید این بیلبوردها در اشهرهای بزرگ انگلستان نظیر لندن نصب شده اند.
البته تنها هواپیمایی بریتانیا نیست که دست به این ابتکار جالب زده است، چندی پیش گوگل نیز بیلبوردهای تبلیغاتی خود را در سیدنی، ملبورن و بریسبن نصب کرد. پس اگر علاقمند به دیدن این بیلبوردها هستید توصیه می‌کنیم سفری به استرالیا داشته باشید یا اینکه سری بع لندن داشته باشید.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن