هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۶

25 کشور دیگر به سرویس Google Maps افزوده می‌شوند!

شناسه مطلب: ۲۸۶ بازدید: ۲۹۲۳

قرار است که به یک منطقه جدید سفر کنید؟ خبر خوش برای شما این است که بنابر گفته کمپانی گوگل 25 کشور دیگر به سایت Google Maps افزوده شدند.

اغلب این کشورها در قاره آفریقا قرار دارند که از آن جمله می‌توان به لیبی، سومالی و تانزانیا اشاره کرد و مابقی کشورها نیز در دیگر نقاط جهان هستند که از آن جمله می‌توان به مناطق کارائیب و هایتی اشاره نمود. از منطقه اروپا هم کشورهای صربستان، کرواسی و آندورا به این نقشه اضافه شدند. جالب است بدانید که مناطق دورافتاده‌ای نظیر بوتان هم به جمع کشورهای موجود در این نقشه پیوسته‌اند.
از کل کشورهای دنیا تنها 99 تای آنها در سرویس نقشه گوگل قرار دارند، با در نظر گرفتن این مسأله می‌توان گفت کهGoogle Maps  هنوز هم منبع موثقی برای یافتن آدرس و مسیر محسوب نمی‌شود.
گوگل مپس نوعی سرویس ترسیم نقشه اینترنتی است که توسط گوگل ارائه شده است و بسیاری از سرویس‌های مبتنی بر نقشه، داده‌های خود را از آن دریافت می‌کنند. از جمله امکانات این سرویس می‌توان به نقشه خیابان‌ها و ارائه مسیرهای پیشنهادی برای سفرهای پیاده، ماشینی و دوچرخه سواری اشاره نمود. کمپانی گوگل اطلاعات این سرویس را به صورت مستمر به روزرسانی می‌کند و جالب است بدانید که هیچیک از تصاویر آن بیش از سه سال عمر ندارند.
یکی از برنامه‌های محبوب ویژه تلفن همراه نسخه موبایلی گوگل مپس است که در حدود 54 درصد از کاربران تلفن همراه , تبلت در سطح دنیا دست کم یک مرتبه از ماه اوت سال 2013 به بعد از آن استفاده کرده‌اند.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن