هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۳

آلکاتل وان تاچ 1030، تاشو و کلاسیک!

شناسه مطلب: ۲۵۶ بازدید: ۴۸۱۳

از ویژگی‌های محصولات پایین رده یا Feature phones آلکاتل این است که نسبت به پایین رده‌های خیلی از برندها و هم رده‌های خودشان امکانات بهتری دارند. کمتر کسی از یک تلفن تاشو با طراحی قدیمی انتظار خاصی دارد، اما در تلفن‌های این چنینی آلکاتل، چیزهایی می‌بینیم که شاید از آنها بهترین انتخاب در این محدوده بسازند.

آلکاتل 1030 یکی از همین تلفن‌هاست که با شعار: صحبت کن، گوش کن و فعال باش، ساخته شده است. می‌توان گفت که از نظر طراحی این گوشی خوش دست و یکی از زیباترین تلفن‌های تاشو است که با نگاه به آن یاد قدیم‌ها می‌افتید، اما بلافاصله با دیدن ویژگی‌هایی که دارد زیاد هم حس نوستالیژیکی‌اتان با دوام نخواهد بود. این گوشی در رنگ‌های بسیار زیبا و خاصی مثل سیاه قرمز دار، کروم ملایم و قرمز غلیظ ارایه می‌شود.

آلکاتل 1030 دارای یک صفحه نمایش رنگی با رزولوشن 160×128 پیکسل است و از نظر تعبیه درگاه‌ها در رده خود، از دیگر تلفن‌های موجود بالاتر است و مجهز به درگاه MicroUSB 2.0 و MicroSD Card بوده که تا 8 گیگابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند.

این مدل همچنین دارای نسخه دو سیمکارته است و با یک پردازشگر 260 مگاهرتزی و یک رم 4 مگابایتی، در بین گوشی‌های فیچر فون عملکرد قابل قبولی دارد.

برای این تلفن تاشو یک باتری 500 میلی آمپری با پشتیبانی از 4 ساعت زمان مکالمه و زمان شارژ 2.5 ساعته در نظر گرفته شده است که قابلیت کار در حال پخش موزیک تا 18 ساعت را نیز دارد، پس 1030 با پشتیبانی از اکثر فرمت‌های موسیقی موجود، می‌تواند یک پلیر قابل قبول هم باشد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن