چاپ کردن این صفحه
سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶

با یک کلیک کل سایت های مورد علاقه خود را ترجمه کنید!

شناسه مطلب: ۲۵۰ بازدید: ۴۹۱۷

سلام به شما دوستان و همراهان خوبم. دنیای مجازی چنان عظیم است و به خوبی گسترش یافته که می توانید به راحتی موارد مورد نیاز خود را در وب سایت های خارجی پیدا کنید.

مهم نیست که چه زبانی دارید و می خواهید از چه سایتی مطلب بردارید. مهم این است که Google Translate در اختیار شماست.

امروز به شما افزونه ای برای مرورگر گوگل کروم معرفی می کنیم که می توانید به وسیله آن به یک باره تمام مطالب یک سایت را ترجمه کنید. این افزونه تحت Google Translate کار می کند بنابراین خیال شما از تنوع زبانی و سرعت ترجمه می تواند راحت باشد.

برای این کار ابتدا مرورگر گوگل کروم را باز کنید و افزونه Google Translate را روی آن نصب کنید ( لینک انتهای این متن به شما کمک می کند که وارد صفحه افزودن افزونه Google Translate شوید )

می توانید به راحتی دکمه مورد نظر را در بالا بزنید عملیات ترجمه را از سر گیرید. برای اینکه بخواهید زبان های مورد نظر خود را تنظیم کنید می توانید از گزینه ها و دکمه های بالای مرورگر استفاده کنید و به راحتی آن ها را برای زبان منبع و مقصد تنظیم کنید.

هرچند این افزونه و سرویس Google Translate برای زبان فارسی امکان پذیر است اما ترجمه ای دست و پا شکسته دارد که می توان از آن با کمی دقت مفهوم کلی مطالب را دریافت کرد. برخلاف سایر کشور ها برای ایران باید کمی بر روی واژگان زبان مقصد هم تسلط داشته باشید

برای افزودن Google Translate به مرورگر گوگل کروم کلیک کنید.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن