هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۱

سوزاندن 10 میلیون سیمکارت مشترکان ایرانسل

شناسه مطلب: ۲۰۳ بازدید: ۳۹۴۰

براساس مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها می‌توانند در صورتی که کاربرانشان سیم‌کارتی را بیش از 90 روز بدون استفاده قرار دهند، آن شماره را به شبکه خود بازگردانند.

مدیر عامل ایرانسل - در پاسخ به این سوال که تاکنون چه تعداد از شماره‌های استفاده نشده به شبکه ایرانسل بازگشته است، توضیح داد: طبق مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اگر سیم‌کارتی به مدت 90 روز مورد استفاده‌ای قرار نگیرد، اپراتور مجاز می‌شود که آن شماره را به شبکه خود بازگرداند، اما ما هیچ‌گاه این سه ماه را ملاک قرار نداده‌ایم.

او در عین حال اظهار کرد: در ابتدا ما در دوره‌ای تنها سیم‌کارت‌هایی که حدود دو تا سه سال هیچ استفاده‌ای از آنها به عمل نیامده بود را به شبکه خود باز می‌گرداندیم که بعدها این عدد به یکسال رسید و به تازگی این عدد به 8 تا 9 ماه کاهش یافته و در پاره‌ای موارد شاید بتوان گفت که برخی سیم‌کارت‌هایی که شش ماه از آنها استفاده نشده نیز به شبکه بازگردانده شده‌اند اما هیچ‌گاه بازه زمانی در نظر گرفته شده کمتر از این مدت نبوده است.

مدیر عامل اپراتور دوم در پایان در پاسخ به این سوال که در مجموع تاکنون چه تعداد سیم‌کارت ایرانسلی به این دلیل سوخته شده و شماره آنها به اپراتور بازگشته است، گفت: شاید از ابتدا تاکنون در مجموع 10 میلیون شماره ما بازیافت شده باشد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن