هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۳

یاهو لوگوی جدید خود را رونمایی کرد

شناسه مطلب: ۱۵۰ بازدید: ۵۴۹۹
یک روز زندگی با آرم جدید شرکت یاهو و حس دیوانگی
وقتی موضوع با وسیله ای پس از سال‌ها تغییر می‌کند واکنش شما چیست؟ شاید این تغییر کارها را برای شما آسان‌تر کند و یا شاید کارها سخت‌تر از گذشته شود و این موضوع بستگی به شما و نوع دیدگاه و کار شما دارد تا ببینید این تغییر چه تأثیری در زندگی شما می‌گذارد.
دیشب من به سختی توانستم بخوابم.
 
دقیقاً قبل از این که بخواهم به خواب بروم، آرم جدید سایت یاهو فاش شد و از آن رونمایی شد و من باید اعتراف کنم برای این تغییر حاضر نبودم.
 
من فقط یک ظرف سوشی داشتم و این انگار قرار نبود که کافی باشد.علامت تعجب آن یکی از نکاتی بود که به چشم می‌خورد و باعث تعجب بیشتر من شد. اما مدیر عامل شرکت اعلام کرده خودش هم در طراحی و اجرای این کار دستی داشته است.
 
که همان ماریسا مایر است که در گوگل طراح Douglas Bowman بوده است که برای تست ۴۱ سایه آبی مورد انتقاد قرار گرفته است.
 
او در حالی این کار را کرده است و این موضوع را اعلام کرده، که در سابقاً در شرکت رقیب یعنی گوگل کار می‌کرده است.
 
تیم طراحی یاهو باید در طراحی لوگوی یاهو ضعف‌های شدیدی را تحمل کرده باشد.
 
پس از همه این موارد، قبل از انتخاب یک مورد همه انتخاب‌هایی که به مدت ۳۰ روز رونمایی شده بودند و بر روی آن‌ها کار شده بود، رد شدند و لوگوی جدید با شیپور و سر و صدا رونمایی شد.بنابراین لوگوی جدید یاهو جایگزین لوگوی قدیمی این شرکت که کار جینی کریگ در ۶ ماه گذشته بود شد.
 
باریک‌تر، سبک‌تر، روشن‌تر و مدرن‌تر.
بسیار خوب، این لوگو در جای اولین لوگو در اواسط سال ۱۹۹۰ میلادی جایگزین شده است. اما لوگوی قدیمی به نظر یک هنر نمی‌آمد، این طور نیست؟
 
من تا صبح بیدار ماندم تا ببینم یاهو میل به چه شکل در آمده است و در آن چه تغییراتی ایجاد شده است.
 
هنوز رنگ آن بنفش بود و علامت تعجب آن دیگر من را خسته نمی‌کرد به طوری که من فکر می‌کردم اگر به علامت تعجب از روی صفحه نمایش لپ تاپم دست بزنم پررویی و بی حرمتی می‌شود.
 
مدتی طول کشید تا من جرات این را پیدا کنم تا به یاهو اسپرت (قسمت اخبار ورزشی یاهو) سر بزنم و اوضاع را در آن جا بررسی کنم.
 
اگرچه مثل همیشه ساده است و شما به راحتی می‌توانید صفحات را ببینید و اخبار را بررسی کنید. من حتی به لوگو هم توجه نکردم.
 
من بیشتر به این توجه داشتم که طراحی جدید در مرورگرهای فایرفاکس و کروم دارای باگ است.
 
بدتر از آن در وسط تمام اخبار درباره Peyton Manning و دزدان دریایی پیتسبورگ بود که داستانی با موضوعی عجیب غریب و تقریباً قدیمی است.
 
رو به روی این داستان یک قسمت وجود دارد که عکسی از یک زن در آن است و یک سؤال در زیر آن قرار گرفته است:بدن شما چند ساله است؟
 
با یک اسکن سریع به پایین صفحه ارائه می‌رسیم، پس از پیش نمایش چند موضوع در مورد بیس‌بال، باز هم به یک تصویر یک زن می‌رسیم. در زیر تصویر این زن نوشته شده است:

چگونه کابین‌های خالی از مشتری کشتی کروز را پر کنیم و سفری دلچسب بر روی آب‌ها داشته باشیم.
 
باز هم می‌رسیم به پایین‌تر و باز هم تصویر یک زن!
 
پلو پز اتوماتیک! تا بتوانید غذاهای مناسب و خوشمزه ای را بپزید.
 
لطفاً به حرف من دقت کنید. هنگامی به لوگوی یاهو نگاه می‌کنید در نظر اول شبیه کار کسی است که سعی می‌کند به برادرزاده‌اش برای اولین بار فتوشاپ و طرز کار با آن را توضیح دهد.
 
آرم‌ها همیشه هم مهم نیستند. آن‌ها در زمینه زندگی می‌کنند. آن‌ها زندگی خود را از اطراف و مواردی که در پشت این لوگو قرار دارند می‌گذارند.
 
در اینجا آن چه که مهم است این است که آیا صفحه ورزشی یاهو فکر می‌کند که من یک زن هستم یا نه!؟ پس این همه تصاویر زن برای چیست و طراح صفحه چه فکری کرده است؟
باید ببینیم چه پیش می‌آید.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن