هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۲

اخبار جدید از آپدیت GDR2 ویندوز فون

شناسه مطلب: ۱۱۷ بازدید: ۶۷۴۵
ویندوز فونی ها كم كم خود را برای دریافت آپدیت جدید این پلتفرم آماده می كنند. این آپدیت كه با كد GDR2 معرفی شده، حاوی یك لیست تقریباً مناسب از افزونه ها، به روز رسانی ها و رفع اشكالها است.
مایكروسافت پیش از این، پاره ای از موارد را اعلام نموده بود. مواردی مانند رفع اشكال و بروز رسانی برنامه XBOX music، بازگشت FM Radio، رفع مشكل پر شدن حافظه دستگاه توسط Other Storage، افزونه Data sense برای مدیریت مصرف اینترنت، نسخه به روز رسانی شده Internet explorer، استفاده از لنز های گوناگون در نرم افزار دوربین و ...
 
حالا خبر می رسد كه در آپدیت جدید، پشتیبانی از Codecهای مختلف و فرمت هایی مثل .wav هم به سیستم اضافه شده است. این فرمت یكی از فرمت های رایج در فایلهای پیوست ایمیل ها است و پشتیبانی از آن، خبر خوبی برای كاربران است.
 
طبق اخبار رسمی، تحویل آپدیت GDR2 ‌از اوایل همین ماه برای گوشی های ویندوزفونی شروع می شود. در ضمن، آپدیت Amber هم كه شامل یك سری بروز رسانی ها برای گوشی های Lumiaی نوكیا است، همزمان با این آپدیت تحویل خواهد شد.
 
Amber‌ قرار است مواردی مثل ساعت محبوب همیشه روشن نوكیا به همراه آگاه سازی های دائم، به روز رسانی مجموعه نرم افزارهای HERE، فعال شدن حالت بی صدا با برگرداندن گوشی و... را نیز به سیستم اضافه كند.
 
آیا شما هم برای دریافت این آپدیت ها، هر روز با بی صبری دکمه "Check for updates" را تپ می كنید؟
 

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن