هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۸

شش بازی فوق العاده برای تبلت جدید نکسوس 7

شناسه مطلب: ۱۱۳ بازدید: ۵۰۵۵
آیا به تازگی یک تبلت نکسوس 7 خریده‌اید؟ می‌توانید برای آزمایش نمودن قابلیت‌های گرافیکی تبلت خود هم که شده بازی‌های زیر را بر روی آن اجرا نمایید. البته این بازی ها جزو پرطرفدارترین‌ بازی‌ها نیز می‌باشند. 
تبلت نکسوس 7 مجهز به صفحه نمایش تمام اچ‌دی، پردازنده ارتقا یافته و پشتیبانی از Open GL ES 3.0 می‌باشد. قدرت واقعی این تبلت خوش‌ساخت را می‌توان هنگام اجرای بازی مشاهده نمود؛ به خصوص هنگامی که این بازی‌ها از گرافیک بالایی نیز برخوردار باشند.
 
نکسوس 7 جدید به خوبی قادر به پردازش افکت‌های لنز، سایه‌ها و سایر افکت‌های زیبا و جذاب می‌باشد. نمایش رنگ سیاه در این تبلت نیز به خوبی صورت می‌گیرد. به همین دلیل، لذت انجام بازی در آن دوچندان می‌شود. با تمام این تفاسیر، در این جا لیستی متشکل از شش بازی که از گرافیک بالایی برخوردارند آورده شده است تا بتوان قابلیت‌های نکسوس 7 را به چالش کشید. اصولا، بازی‌هایی که دارای گرافیک خوب و عالی هستند، مجانی نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید قدری هزینه کنید. اما خوشبختانه، قیمت‌ این بازی‌ها آنقدری نیست که نتوان هزینه‌ مربوط به آن را پرداخت نمود.
 
چنانچه به هر دلیل مایل و یا قادر به خریدن این بازی‌ها نیستید، جای نگرانی نیست! چرا که در لیست زیر، بازی رایگان نیز یافت می‌شود.
 
در اینجا باید متذکر شویم که قوی‌ترین بازی موجود برای اندروید که از لحاظ گرافیکی، یک سر و گردن بالاتر از رقیبان باشد، بازی Asphalt 8 می‌باشد، اما به دلیل آنکه چند هفته دیگر به طور رسمی برای این سیستم عامل عرضه می‌شود، از بررسی آن در این مطلب سرباز می‌زنیم.
 
1- Riptide GP2، قیمت: 2.99 دلار
Nexus 1
برای کسانی که مراسم معرفی نکسوس 7 جدید را دنبال می‌کردند، این بازی چندان هم جدید و جالب نیست. در طول اجرای مراسم معرفی این تبلت جدید، دموی بازی Riptide GP2 بر روی صفحه نمایش پخش شد.
 
این بازی، یک بازی جت اسکی است که امکان بازی در هشت مکان مختلف را برای کاربر فراهم می‌کند. تمامی جزئیات از کنترل کردن گرفته تا محیط گرافیکی پیرامون، به طور کامل رعایت شده‌اند. قطعا از انجام این بازی پشیمان نخواهید شد.
 
2- Wild Blood، قیمت: 6.99 دلار
Nexus 2
این بازی کمی قدیمی تر از سایر بازی‌هاست. زیرا چند ماه پیش برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است، اما گرافیک 3 بعدی این بازی، یکی از زیباترین در بین بازی‌های برتر اندروید است. به ویژه آنکه بر روی تبلت نکسوس 7 اجرا شود.
 
Wild Blood یک بازی اول شخص زیباست. در این بازی شما به در غالب شخصی به نام Sir Lancelot بازی می‌کنید و وظیفه شما حراست از منطقه Guinevere از دست نیروهای تخریب گر شاه آرتور است. گرافیک این بازی در حد گرافیک بازی‌هایی است که برای کنسول‌هایی مانند پلی استیشن و یا ایکس باکس عرضه می‌شوند.
 
3- Modern Combat 4: Zero Hour، قیمت: 6.99 دلار
Nexus 3
این بازی یکی از بازی‌هایی است که توسط استودیوی مشهور Gameloft که سازنده سری بازی‌های Asphalt نیز می‌باشد، عرضه شده است. این بازی چندان جدید نیست اما یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص برای دستگاه‌های دارای صفحه نمایش لمسی می‌باشد. در این بازی وظیفه شما به عنوان یک جنگجو این است که در کشورهای مختلف جهان به نبرد با نیرو‌های متخاصم بپردازید. انواع و اقسام سلاح‌های گوناگون نیز برای بهتر جنگیدن و تکمیل هر مرحله در اختیار شماست.
همچنین این امکان وجود دارد که به عنوان نیرو‌های متخاصم به جنگ با دشمن بپردازید. این قابلیت شبیه به قابلیتی است که در بازی Counter Strike وجود دارد.
به طور کلی این بازی، یکی از بازی‌های زیبا، با گرافیک بالا، سلاح‌های متنوع و در کل مناسب برای افرادی است که دوستدار هیجان هستند.
 
4- Prince of Persia: The Shadow and the Flame، قیمت: 2.99 دلار
Nexus 4
این بازی نیازی به معرفی ندارد، زیرا کمتر فرد خوره فناوری را می‌توان یافت که حداقل نام این بازی را نشنیده باشد. دموی این بازی نیز در مراسم معرفی نکسوس 7 امسال پخش شد. این بازی، جدید ترین بازی از سری بازی‌های شاهزاده پارس است که توسط یوبی سافت و برای گجت‌های هوشمند منتشر می‌شود.
 
در این بازی، درست مانند نسخه مخصوص کامپیوترهای شخصی آن، باید از تمامی حرکات مانند دویدن، پریدن، بالارفتن و جنگیدن استفاده کنید. گرافیک این بازی نیز در حد قابل قبولی است و رضایت کاربر را به همراه خواهد داشت.
 
The Shadow and The Flame، متشکل از 14 مرحله گوناگون است که از گرافیک 3 بعدی خوبی بهره می‌برند  و به طور حتم یکی از بهترین بازی‌های موجود در دنیا را تشکیل می‌دهند که در فروشگاه گوگل پلی موجود است.
 
5- Real Soccer 2013، رایگان
Nexus 5
با وجود آنکه بسیاری از افراد معتقدند که بازی فیفا، بهترین بازی فوتبال برای گجت‌های هوشمند است، اما باید خاطر نشان شد که نسخه 2012 این بازی بر روی نکسوس 7 اجرا نمی‌شود. بنابراین در اینجا قصد داریم یک بازی جایگزین برای فیفا را معرفی نماییم: Real Soccer 2013. سازندگان این بازی سعی کرده‌اند تا در ارایه جزییات، نهایت دقت را بکار برند. همچنین گرافیک این بازی نیز خوب و قابل قبول است.
 
این بازی، اغلب ویژگی‌هایی که در بازی فیفا وجود دارند را داراست. از گیم‌پلی گرفته تا تمرین برای قهرمانی در جام‌های گوناگون، همه و همه بسیار خوب و دقیق طراحی شده‌اند. در این‌جا ذکر یک نکته ضروری است، Real Soccer 2013 تنها بازی در نوع خود می‌باشد که به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان است.
 
6- Bounty Arms، قیمت: 4.99 دلار
Nexus 6
شهرت این بازی به اندازه شهرت بازی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم نیست. Bounty Arms یک بازی خاص و ویژه است که کمتر مشابهی می‌توان برایش یافت. این بازی که از موتور گرافیکی مشهور Unreal استفاده می‌کند، گرافیکی در سطح گرافیک بازی‌های اختصاصی کنسول‌های بازی ارائه می‌کند.
 
رنگ‌های متنوع و فوق‌‌العاده زیبا در تمام قسمت‌های این بازی به چشم می‌خورند. همچنین جزئیات، آن هم به شکلی شگفت انگیز در تمام بخش‌ها حضور دارند. متاسفانه داستان این بازی چندان چنگی به دل نمی‌ند، اما گرافیک زیبای این بازی باعث خواهد شد که مجذوب آن شوید.
انتشار یافته: 2
در صف انتشار: 0

نظرات  

پویا | Unknown | ۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ساعت ۰۹:۰۹
Comments بهترین تبلت اندرویدیه به نظرم
مونا | Unknown | ۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ساعت ۰۹:۱۰
Comments من کرایسیس رو بازی کردم اصلا خوشم نیومد!! :(

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن